Saturday, November 12, 2016

kenapa susah nak kurus?

Dah buat macam-macam tapi tak kurus-kurus jugak kenapa ek?😣😣😣

Bayangkan badan kita dah bekerja berpuluh tahun..tapi sekali pun kita tak pernah singkirkan sisa2 toksin dalam badan..tak tahu pun apa tu detoks..

Singkirkan toksin dalam badan dan badan akan mudah untuk terima segala nutrisi yang diperlukan.




Singkirkan toksin akan mempercepatkan kesan suplemen yang di ambil. Nak kurus pun mudah je. Bila toksin dalam badan dah disingkirkan. Jadi mudahlah kerja organ-organ dalam badan untuk kerja pada tahap maksimum..kalau tak, lambat la nak kurus..

Jadilah bijak, sayangi badan anda..bermanfaatlah untuk orang sekeliling😍😍😍

Nak tahu cara berkesan detoks cara Shaklee yang Power tuh?
Aina, 011 1984 7285

3 comments:

  1. Saya pun dah lama tak detoks :p Boleh cuba nanti

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  2. Hehe..boleh try tu..detoks ni untuk buang toksin sekali hapuskan parasit yg menumpang kat badan kita..dorang parasit ni la yg buat badan kita tak serap nutrien sepatutnya..

    ReplyDelete
  3. Hehe..boleh try tu..detoks ni untuk buang toksin sekali hapuskan parasit yg menumpang kat badan kita..dorang parasit ni la yg buat badan kita tak serap nutrien sepatutnya..

    ReplyDelete